Zara Home дүкенінің салтанатты ашылуы 18 сәуірде, Құлджа трактіндегі “Aport East” моллында өтеді.
“Aport East” моллындағы Zara Home - елдегі ауданы бойынша ең үлкен дүкен - 770 м2 болып саналады. Толығымен жаңартылған концепция, мұнда әрбір бөлшек ұсақ-түйекке дейін ойластырылған, үй тауарлары, аксессуарлар мен жиһаздардың кең таңдауы баh,. интерьерге ерекше стиль мен жайлылық берілген.
“Aport East” моллында әлемдегі ең ірі Inditex брендінің Zara, Massimo Dutti, Oysho, Bershka, Stradivarius және Pull&Bear сән дүкендері ашылды. Жаңа дүкендер жаңа концепцияда арнайы әзірленген.
Аты аңызға айналған Zara бренді 4748 м2 аумақта орналасқан және Орталық Азия мен Шығыс Еуропадағы ең ірі дүкен ретінде болып келеді. Бұл жерде жаңадан туылған нәрестелерге арналған бөлімшелері бар Алматыдағы бірінші дүкенге айналды.
Massimo Dutti брендінің жаңа дүкені 956 м2 аумақта орналасқан, сонымен қатар Орталық Азиядағы ең үлкен дүкен болып келеді. Massimo Dutti бренді өзінің сапасымен, стилімен, танымал және өз тұтынушыларын жаңа коллекциялармен және сервиспен қуантуға тырысады
Спорт пен сән трендтерінің жанкүйерлері ауданы 612 м2 аумақта орналасқан Oysho дүкенінің жаңа концепциясын бағалай алады. Әртүрлі іс-шараларға арналған спорттық киімдердің кең ассортименті бар: жаттығу залы, йога және пилатес, теннис, жаяу серуендеу және алғаш рет футболға арналған топтама. Жаңа дүкенде клиенттер ыңғайына арналған өзіне-өзі қызмет көрсететін кассалар ашылды.
Ауданы 1080 м2 болатын Bershka дүкені – соңғы Origen концепциясы бар Орталық Азиядағы ең ірі дүкендердің бірі. Ол әртүрлі жарқын түстер мен ерекше пішіндерді ғана емес, сонымен қатар әр бұрышта тартымды дизайнды ұсынады. Ағымдағы трендтер мен стильді шешімдермен ерекшеленетін дүкен ерекшеленгісі келетін және бірегей бейнені жасағысы келетіндер үшін шабыт көзіне айналатыны сөзсіз. Өзіне-өзі қызмет көрсету кассалары және тұтынушылардың барлық санаттары үшін тауарлардың болуы бұл орынға қаладағы ең көп келетін дүкен мәртебесін береді.
Моллдағы Stradivarius дүкені жас және стильді қыздарға арналған сәнді киімдер мен аксессуарлардың кең таңдауын ұсынады. Дүкен 837 м2 аумақты алып жатыр және жаңа Wave концепті дизайны бойынша Орталық Азиядағы ең үлкені болып табылады. Сатып алушыларға тауарларды ыңғайлы және практикалық бөліп қою ұсынылады, бұл ыңғайлы таңдау мен сауда жасауды жеңілдетеді. Дүкеннің стратегиясы - әрқашан трендте болу және қазіргі киім мен аксессуарларды қолжетімді бағамен ұсыну.
Aport East моллындағы Pull&Bear 1060 м2 аумақта өзінің жаңа концепциясын ұсынды. Бірегей атмосфера, өзіне-өзі қызмет көрсету кассалары және онлайн тапсырыстар үшін бөлек қайтару аймағы сауда сапарыңызды одан да ыңғайлы етеді.
2024 жылдың жазының басында “Aport East” моллының 2-кезеңі ауданы 30 000 м2 болатын жаңа Sanremo Resort&Spa аквапаркімен іске қосылады, оның бір реттік сыйымдылығы 4300 қонақты қабылдайды. SPA аймағының жалпы ауданы 2500 м2 болады.
Алматы агломерациясының батыс бөлігін дамытудың локомотивіне айналған бірінші «Aport» моллында 2009 жылдан бастап сәтті жүзеге асырылып келе жатқан отбасылық демалыстың өмір салты тұжырымдамасы екінші «Aport East» моллында қолданылады және жобалық аумақтарды келесідей бөлуді көздейді: Жоба аумағының 35%-ы «смарт демалысқа», 50%-ы сауда алаңына және 15%-ы демалыс, мейрамханалар мен қызмет көрсету орындары мен белсенді ойын-сауық саябағы үшін бөлінген.