Алматы қаласының Өңірлік коммуникациялар қызметінің алаңында «Ұлттық тұтынушылар лигасы» Республикалық қоғамдық бірлестігінің президенті Светлана Романовскаяның қатысуымен брифинг өтті. 2022 және 2023 жылдар аралығында бірлестікке кеңес алу үшін 4000-нан астам азаматтың жүгінгендігі белгілі болды.

Көп жағдайда азаматтар сауда, денсаулық сақтау, тамақтану, тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, байланыс салаларындағы қызметтердің сапасына қанағаттанбайды.

«Тұтынушылар лигасының негізгі мақсаты – саналы таңдау жасайтын адамның белсенді азаматтық ұстанымын қалыптастыру», - деп атап өтті С.Романовская.

Ол азаматтардың шағымдануының негізгі себептері ретінде сапасыз тауарлардың сатылуы, тауарлардағы баға белгілерінің болмауы және дұрыс еместігі, интернет-дүкендерден ақшаны уақтылы қайтарылмауы екенін атап өтті.

Тұтынушылардың шағымдары келесі салаларға бағытталған:

  • сапасыз тауарларды / техниканы сату - 32,6%;
  • белгіленген мерзімде қызмет көрсету/жұмыстарды орындау шартын орындамау-12,2%;
  • Абоненттік байланыс қызметтеріне-7,3%;
  • білім беру курстарына-7,3%;
  • әуе қызметтеріне-2%;
  • тұтынушылық дауларды қараудың сотқа дейінгі тәртібін бұзу-4%;
  • сатушының айырбастау/қайтару міндетін орындамауы-15,5%;
  • электрондық сауда саласындағы бұзушылықтар-14,7%.

Светлана Романовская халықтың өмір сүру сапасын жақсартатын қолданыстағы ұлттық стандарттарды жетілдіру бойынша жұмыс жүргізу қажеттігін атап өтті.